“Het contact met Cor Verkolf was heel intensief”, zegt Jeffrey. “Er gaat een heel traject vooraf: tekeningen heen en weer, verbeteren, weer kijken wat beter kan. Zo kom je uiteindelijk tot een proefmodel. We zijn bij hen langs geweest om de proefmodellen te bekijken. Dan neem je een vestigingsmanager mee, het formuleteam en ook iemand die technisch kijkt naar aansluitingen. Uiteindelijk zie je de balie en modules staan en beoordeel je samen: wat vinden we ervan, moet het anders?”
“Verder kregen ook de stellingen opnieuw de aandacht. We zijn overgestapt op een andere kleur, waardoor de winkel een professionelere uitstraling kreeg en de artikelen beter opvallen. Cor Verkolf zorgde voor de samples zodat we ze konden beoordelen. We hadden ook op ons hoofdkantoor in Utrecht een ruimte nodig waar we de stellingen van PontMeyer en Jongeneel konden beoordelen en onze schappenplannen konden vullen. Het is namelijk heel makkelijk als je die stellingen ook op het hoofdkantoor hebt staan. Binnen no time hebben ze dat geregeld zodat we kunnen meten en bekijken hoe het werkt.”
“Alle balies, presentaties en zelfs gevelpresentatie zijn nu modulair opgebouwd. We hebben meer gebruikgemaakt van standaardmaterialen zodat we sneller kunnen leveren en het concept gemakkelijk kunnen uitrollen naar andere vestigingen.”